Post by lacebilampsa on Feb 28, 2022 19:14:17 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ One Punch - LIMITED EDITION ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ One Punch - LIMITED EDITION IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode øke poeng ▞▞▞
▞▞▞ One Punch - LIMITED EDITION 2022 version ▞▞▞
Flott
Hva er forskjellen mellom denne og den andre? Ser de begge ut til å være like?
Det er et bra spill - ingen store problemer, det eneste "problemet" jeg har er at det stadig forstyrret meg til å rangere, så det er grunnen til at jeg gir fire stjerner.
Kul
Dette spillet trener hjernen og refleksene.
Veldig taktisk på en måte og veldig avhengighetsskapende. Dette spillet ligner på de kombomusikk- eller klikkerspillene, husk at det også er svært konkurransedyktig i flerspiller.
Super morsomt arkadekampspill! Trenger kontrollerstøtte.....
Ikke kjøp det, det er det samme som gratisversjonen. Du må fortsatt kjøpe alle karakterene for en haug med edelstener, og det er vanskelig å tjene dem. Mynter er også veldig vanskelig å tjene
Et fint grunnleggende enkelt spill med mye gjenspillbarhet. Et flott spill for å brenne av noen øyeblikk mens du venter på noe. Jeg skulle bare ønske at det ikke hadde en slik vekt på daglige belønninger og mikrotransaksjoner.
Flott, thx.
Veldig moro
Ganske gøy 😁
Cool Game kan ikke slutte å spille
Superbra spill jeg gir fordi overraskelsesgaven gir deg mange edelstener og det er et morsomt spill
Jeg skulle ønske jeg hadde bedre hjerne var sterkere til å se alt som skjer.
1 spill
Bra spill. Hva er den hemmelige inngangen, slik at jeg kan låse opp ROTTEN SMILE og HANS SLÅSESEKK?
One Punch - LIMITED EDITION Аркадни fzk
Jeg klarer ikke å låse opp nye stadier, men jeg er ikke sikker på om jeg forstår hva jeg må gjøre. For eksempel, Cherry Blossom-scenen lyder "One Punch mode | Hits 100 ", og jeg overgikk nylig det, er det kanskje "100 combo" i stedet? Elsker spillet, btw. Helt fantastisk tidsmorder. Edit: Jeg måtte bare trykke der det står hva jeg må gjøre, og det ga belønningen. 5⭐ fordi det bare er for underholdende.
Veldig utfordrende, men det er morsomt å spille. Fortsett det gode arbeidet
Veldig godt laget arkadespill. Vel verdt pengene. Ingen dumme annonser blokkerer deg eller noe. Du får slå løs hele dagen!
Dette er favorittspillet mitt
Merkelig beroligende og en stor tidssløser.
Enkelt, men godt raffinert.
Anbefaler dette spillet på det sterkeste...Veldig morsomt og vanedannende!! Og det kan spilles offline (Vennligst la det være slik)! Også...kan du legge til en mannlig fighter (som ser ut som Kunio fra River City Girls...med samme antrekk) med kule spark som hans angrep? Edit.... Tusen takk!! Jeg kan ikke vente!...Vennligst la oss kjøpe ham...i stedet for å låse ham opp.
One Punch - LIMITED EDITION Arkādes spēles cpl
Veldig morsomt og utfordrende. Dessverre har det fortsatt kjøp av apper selv om du betaler for spillet. Hvis ikke for det ville jeg gitt 5 stjerner. Men jeg kan ikke med god samvittighet gi dette 5 stjerner når de fortsatt har IAPs når du brukte pengene for å få spillet.
La meg være i fred
One Punch - LIMITED EDITION ארקייד urch
Bra spill
Jeg er dårlig på det, men det er så gøy
1942 🚀 Free classic shooting games Arcade zwe
Interessant tidsmorder.Jeg har ikke satt så mye inn i det, men det har en måte å få deg til å ønske å slå poengsummen din og fortsette å spille.
Flott spill, jeg liker å spille dette spillet elsker det veldig mye ❤️
annonseløs utgave